bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان گلپایگان

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان گلپایگان،  توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه بازرس اداره بهداشت، نماینده اتحادیه مربوطه و بسیج اصناف و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی این صنف به شهروندان در خصوص رعایت وزن مصوب و قیمت عرضه این کالا، همچنین برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان نجف آباد

بازرسان اصناف شهرستان نجف آباد به همراه نمایندگان ادارات بهداشت و دامپزشکی، در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن ثابت و همراه، کفاشان و پسایی سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی، و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف فروشندگان و تعمیرکنندگان تلفن ثابت و همراه، کفاشان و پسایی سازان، تولیدکنندگان و فروشندگان گز و شیرینی، و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدارها مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها تخلف است

عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبارها تخلف است

چنانچه کالایی در انباری پیدا شود که در سامانه انبارها ثبت نشده باشد، بر اساس مصادیق آن طبق مفاد قانون احتکار و قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد برخورد قرار می‌گیرد.

چنانچه کالایی در انباری پیدا شود که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده باشد بر اساس مصادیق و موارد آن مشمول ماده ۶ مکرر و تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با آنها برخورد صورت می‌گیرد.

همه تجار، کسبه، کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و بازرگانان واردکننده کالا ضمن آشنایی کامل با سامانه انبارها، انبارهای خود را نیز در این سامانه ثبت نموده اند و چنانچه فردی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده باشد به دلیل نا آگاهی وی نسبت به قوانین نیست؛ بلکه قصد فرار از اجرای آن است.

با هدف ثبت آنی انبارها و کلیه مراکز نگهداری کالا توسط صاحبان کالا در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، ارئه هرگونه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی منوط به اجرای قانون و مقررات مربوط به سامانه جامع انبارها می باشد.