bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان فلاورجان

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان فلاورجان، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نماینده اتحادیه مربوطه و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی این صنف به شهروندان در خصوص رعایت وزن مصوب و قیمت عرضه این کالا، همچنین برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فریدونشهر

 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فریدونشهر، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت و با هدف پایش قیمت ها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتي و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر و میمه

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر و میمه، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی.
در این بازرسی‌ها ضمن بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان در محل استودیو صدای جمهوری اسلامی (مرکزاصفهان) و شرکت در برنامه زنده نقد و نظر

حضور مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان در محل استودیو صدای جمهوری اسلامی (مرکزاصفهان) و شرکت در برنامه زنده نقد و نظر با موضوع ضرورت‌های کنترل و نحوه‌ی نظارت بر بازار در ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال، تمهیدات لازم جهت تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز شهروندان، همچنین نحوه تنظیم بازار شب عید و ... از موضوعاتی بود که در این برنامه توسط دکتر جواد محمدی فشارکی و ارتباط تلفنی با مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و رییس اتاق اصناف مرکز استان، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.