bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازدید از از کارگاه تولیدکننده جوانه‌‌های خوراکی در اصفهان

با هدف ضرورت حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رونق تولید، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از کارگاه تولیدکننده جوانه‌‌های خوراکی بازدید به عمل آوردند.
محمدی فشارکی در این بازدید از نزدیک با روند کاری این واحد تولیدی آشنا شدند و پس از بررسی مسائل و مشکلات تولیدکننده، جهت رونق کسب و کار و رفع موانع تولید، راهکارهایی ارائه گردید.

ربان‌چینی، افتتاح و بازدید از سومین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش، کیف، چرم، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

ربان‌چینی، افتتاح و بازدید رییس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان ، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه روئسا و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌های صنف کفاشان و سراجان، و تعدادی از روئسای اتحادیه‌های صنفی اصفهان، از سومین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش، کیف، چرم، ماشین‌آلات و صنایع وابسته در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان.
۱۰۴ غرفه از ۸ استان تهران، زنجان، بوشهر، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، همدان و اصفهان در سومین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش، کیف، چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشته‌اند.
این نمایشگاه به‌صورت کاملاً تخصصی و به منظور ایجاد ارتباطات و بازاریابی B2B برای شرکت‌ها، تولیدکنندگان، تجار و سایر ذینفعان برگزار شده و فروش به مصرف‌کننده نهایی در این رویداد انجام نخواهد شد.
نمایشگاه مذکور تا تاریخ ۵ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل کمربندی شرق اصفهان آماده‌ی بازدید علاقمندان به این صنعت می‌باشد..

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

بازرسان اصناف شهرستان خمینی شهر در گشت مشترک و  بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی، ضمن پایش قیمت کالاها، بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

کشف توقیف انواع تنباکو میوه‌ای قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، بازرسان مبارزه با قاچاق کالا اين مدیریت در بازرسی از یک واحد صنفی در اصفهان، مجموعا تعداد ۶۵۴۷ عدد انواع تنباکو میوه‌ای قاچاق به ارزش ۲۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال را کشف، توقیف و جهت انجام سير مراحل قانوني تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی گردید.