bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

جلسه‌ی راه‌اندازی و تشکیل کمیته‌ی عفاف و حجاب اتاق اصناف مرکز استان

جلسه‌ی راه‌اندازی و تشکیل کمیته‌ی عفاف و حجاب اتاق اصناف مرکز استان با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و اعضای کمیسیون فرهنگی اتاق اصناف برگزار شد.
تبیین شاخص‌های عفاف و حجاب در صنوف و راهکارهای رعایت حداکثری آن توسط کسبه، یکی از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت.
این کمیته با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب ، بررسی نقاط ضعف و قوت، آسیب شناسی ، رفع چالش ها و مشکلات در واحدهاي صنفي و ارائه‌ی راهکار و شیوه نامه‌های اجرایی و کاربردی رعایت حداکثری عفاف و حجاب ، همسو با طرح نور فراجا و در راستای حفاظت از حریم عفاف و حجاب و ارزش‌های اسلامی به عنوان ضرورت شرعی و الزام قانونی در جامعه اصناف تشکیل شده است.

کشف انبارِ غیر مجازِ برنج و روغن خوراکی احتکار شده در اصفهان

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با اشراف اطلاعاتی خود، یک انبارِ غیر مجازِ برنج و روغن خوراکی احتکار شده در اصفهان را کشف نمودند.
در بازرسی از این محل انبار که در یک ساختمان نیمه ساز و در شرایط کاملا غیر بهداشتی قرار داشت، مقدار ۵۰۰۰ کیلوگرم برنج خارجی، ۸۵۰ بطری روغن خوراکی و ۸۵۰ بسته سویا و حبوبات جمعا به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف و پرونده جهت رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

بازرسان اصناف شهرستان خمینی‌شهر به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی و بسیج اصناف در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

برگزاری جلسه پر فیض زیارت عاشورای آقا اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان

صبح امروز جلسه پر فیض زیارت عاشورای آقا اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، در محل این مدیریت برگزار گردید.
پس از این مراسم معنوی، نشست صمیمانه ای با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان برگزار گردید که طی آن مسائل مرتبط با حوزه ی وظایف و ماموریت های این مدیریت مورد بحث واقع شده و مشکلات، چالشها و دغدغه های احتمالی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.