bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

رئیس جمهور محبوب کشورمان و یاران شهیدش آسمانی شدند

روح بلند شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، مجاهد و خستگی ناپذیرمان و همراهان انقلابی ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

اللَّهُمَّ إِنَّا لَا نَعْلَمُ مِنْهُ إِلَّا خَیْرا
خدایا! ما جز خیر و خوبی از او ندیده‌ایم!

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قند، پولک و نبات، کباب و بریان و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قند، پولک و نبات، کباب و بریان و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدارها مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.

کشف مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان لنجان

بازرسان اصناف شهرستان لنجان در گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و پلیس آگاهی از چند واحد صنفی در بخش زرین شهر، از توابع این شهرستان، مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق كشف نمودند.
در بازرسی از این محل ها، مجموعا تعداد ٧٨٨ قلم کالا (به ظن قاچاق)، به ارزش ۴۴٨۶۶٠٠٠٠ریال کشف، جمع آوری و کالاهای مذکور جهت رسیدگی به پرونده تحویل پلیس آگاهی گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان گلپايگان

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان گلپايگان توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه رییس اداره تعزیرات حکومتی و بازرس معاونت غذا و دارو،  و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی این صنف به شهروندان، همچنین بررسی و برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.