bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اخبار کل

حضور جمعي از مديران و مربيان پرورشي مدارس در دفتر مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان


به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان،‌ مورخ 96/04/13 جلسه اي با حضور جمعي از مديران و مربيان پرورشي مدارس در دفتر مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان برگزار گرديد.
در اين جلسه متوليان امر آموزش و پرورش از نمايشگاه دايمي كشفيات كالاي قاچاق اين مديريت بازديد به عمل آوردند و ضمن تقدير و تشكر از عملكرد اين مديريت، خصوصا در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارتقاء آگاهي حاضران تاكيد نمودند:
ما مديران مقاطع مختلف درسي ضمن اطلاع رساني دقيق به دانش آموزان، نهايت تلاش خود را در خصوص " اطلاع رساني مضرات استفاده از كالاي قاچاق بويژه كالاهاي قاچاق سلامت محور را به جوانان و خانواده هاي آنان انجام دهيم و ضمن درخواست تعامل و برنامه ريزي مداوم با مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان و آموزش و پرورش، زمينه آموزش همگاني از طريق بازديد از نمايشگاه بسيار آموزنده اقلام قاچاق و حل ريشه اي مشكلات اين چنيني را فراهم آوريم.

در ابتداي اين ديدار، مهندس جواد محمدي فشاركي، مدير بازرسي و نظارت اصناف استان گزارشي از عملكرد اين مديريت در حوزه بازرسي و نظارت بر اصناف، همچنين مبارزه با قاچاق كالا در سطح عرضه و اقدامات صورت گرفته در اين موضوع ارائه نمود و خاطرنشان كرد: مجموعه مديريت بازرسي اصناف استان آمادگي كامل دارد با برپايي نمايشگاه كشفيات كالاي قاچاق و اطلاع رساني مضرات فردي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي استفاده از اين كالاها در جامعه و در راستاي شعار سال جاري كه " اقتصاد مقاومتي- توليد و اشتغال " از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامي نامگذاري شده است به وظيفه ذاتي خود عمل نمائيم.

كشف و جمع آوري لوازم يدكي خودرو قاچاق در اصفهان

مورخ 96/04/04 طي بازرسي مشترك به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان، به همراه عوامل پليس آگاهي اصفهان از يك واحد صنفي انبار در اصفهان، تعداد 500 قطعه انواع لوازم يدكي خودرو خارجي قاچاق، به ارزش 500/000/000  ريال كشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح گرديد.

كشف و جمع آوري ليمو ترش قاچاق در اصفهان

مورخ 96/03/04 طي بازرسي به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان، از دو غرفه عرضه كننده ميوه در ميدان مركزي ميوه و تره بار اصفهان، جمعا مقدار 1000 كيلوگرم ليمو ترش خارجي قاچاق، محصول كشور برزيل، به ارزش 230/000/000 ريال كشف، ضبط و جهت انجام سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح گرديد.  

كشف و جمع آوري پارچه خارجي قاچاق در اصفهان

مورخ 96/03/27 طي بازرسي مشترك به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان ، به همراه عوامل پليس آگاهي اصفهان از يك واحد صنفي انبار در اصفهان، تعداد 400 طاقه انواع پارچه خارجي قاچاق، به ارزش 5/000/000/000  ريال كشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني، تحويل مراجع ذيصلاح گرديد.