bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازدید از کشتارگاه دام شهرستان فلاورجان

در راستای پایش قیمت گوشت قرمز در شهرستان فلاورجان، بازرسان اصناف این شهرستان به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرس اداره جهاد کشاورزی با حضور در کشتارگاه دام  شهرستان مذکور، ضمن بازدید از محیط و فضای کاری کشتارگاه، به بررسي موانع و مشكلات آن پرداختند.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان لنجان

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اصناف شهرستان لنجان در بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان آران و بیدگل

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اصناف شهرستان آران و بیدگل به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی و نمایندگان جهادکشاورزی، صمت و دامپزشکی در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در بخش های نوش آباد، سفید شهر، علی آباد و محمد آباد، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در محل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان

حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در محل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، پیش از ظهر امروز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همراه مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از محل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان بازدید و از نزدیک با روند کاری این مجموعه آشنا شدند.
در این بازدید که با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان همراه بود، دکتر جواد محمدی فشارکی گزارشی از وضعیت بازار، نظارت بر واحدهای صنفی و بازرسی‌های انجام شده توسط این مدیریت ارائه نمود و پس از آن حاضرین ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اداری با روند کاری آن آشنا و ضمن عرض خداقوت به پرسنل حاضر در شیفت نوروزی، از زحمات و تلاش‌های مجموعۀ مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.