bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازرسی از واحدهای صنفی مستقر در مجتمع تجاری آسمان در شهرستان اردستان

بازرسان اصناف شهرستان اردستان به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف در بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مستقر در مجتمع تجاری آسمان، ضمن پایش قیمت ها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده گوشت سفید در شهرستان شاهین شهر

بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده گوشت سفید در شهرستان شاهین شهر توسط بازرسان اصناف به همراه رئیس اتحادیه مربوطه و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند توزیع مرغ منجمد دولتی به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده ادوات و نهاده های کشاورزی در شهرستان دهاقان

بازرسان اصناف شهرستان دهاقان، به همراه نماینده دادستان، بازرسان ادارات جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت و نماینده نیروی انتظامی از واحدهای صنفی عرضه کننده ادوات و نهاده های کشاورزی .
در این بازرسی ها با تخلفات صنفی و بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در اتاق اصناف اصفهان و برگزاری جلسه با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

حضور مدیرکل و معاونین اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان در اتاق اصناف اصفهان و برگزاری جلسه با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان.

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، پیش از ظهر امروز دکتر علی‌اکبر مختاری و معاونین ایشان ضمن حضور در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با دکتر جواد محمدی فشارکی دیدار و گفتگو نمودند.
 ارتقاء تعامل و همکاری دو جانبه در امر نظارت بر بازار مصرف کالا و خدمات، بازرسی‌های ویژه با توجه به اهمیت نظارت‌ها در هفته‌های پایانی سال و سایر موضوعات مرتبط با حقوق مصرف‌کنندگان و متصدیان صنفی، از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی و تبادل نظر حاضرین قرار گرفت.
در ادامه‌ی این جلسه، حاضران به همراه رییس اتاق اصناف مرکز اصفهان، از دوایر و قسمت‌های مختلف مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان بازدید و از نزدیک با روند کاری آنان آشنا شده و از نمايشگاه کشفیات کالاهای قاچاق بازدید به عمل آوردند.
در پایان به پاس خدمات دکتر جواد محمدی فشارکی، لوح تقدیر و هدیه‌ای از سوی مدیرکل محترم تعزیرات حکومتی استان به ایشان تقدیم گردید.