bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

شرکت در برنامه زنده‌ی بازتاب با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

حضور رییس و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان به همراه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان در محل استودیو سیمای جمهوری اسلامی (مرکزاصفهان) و شرکت در برنامه زنده‌ی بازتاب با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری.

یکصد و پنجاهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان

یکصد و پنجاهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان و جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، نائب رئیس اتاق اصناف مرکز اصفهان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، و دیگر مسئولین اقتصادی و امنیتی استان در محل سالن جلسات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی استانداری برگزار گردید.
در این جلسه گزارش های دبیرخانه کمیسیون قاچاق استان در خصوص اجرای طرح مقابله با پوشاک برند محرز قاچاق و اجرای طرح ضربتی شناسایی انبارهای غیرمجاز و مراکز نگهداری کالاهای قاچاق در سطح استان ارائه شد و به تفکیک شهرستان های استان، مطالبی ارائه گردید.

اهداء گل و هدیه به بازرسان و کادر اداری شاغل در مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان

همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت مولی‌الموحدین، امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و در راستای نکوداشت مقام پدر و روز مرد، با حضور رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه اتاق اصناف اصفهان، رئیس سازمان بسیج اصناف سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان؛ با اهداء گل و هدیه از بازرسان و کادر اداری شاغل در مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بازدید از از نمایشگاه مشاغل خانگی طلاب

بازدید اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از نمایشگاه مشاغل خانگی طلاب در محل ساختمان جمعیت هلال احمر استان اصفهان .