bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر و میمه

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه پلیس نظارت بر اماکن عمومی و نماینده اتحادیه رستوران داران، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
در این بازرسی ها تعدادی از واحدهای صنفی متخلف پلمب و از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان مبارکه

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اصناف شهرستان مبارکه در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اصناف شهرستان خمینی شهر در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

جلسه هماهنگی و تشریح اقدامات در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با ماه مبارک رمضان

جلسه هماهنگی و تشریح اقدامات در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با ماه مبارک رمضان، با حضور رییس و نائب رئیس اتاق اصناف اصفهان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و رئیس و نمایندگان اتحادیه‌های مربوطه در خصوص اجرای ضوابط و مقررات صنفی برگزار گردید.
در این جلسه حاضران با امعان ضرورت برخورد قاطع با آن دسته از واحدهای صنفی معدود که با بی‌توجهی به شئونات ماه مبارک رمضان موجبات نارضایتی عمومی را فراهم نموده‌اند تأکید، و برخورد با آنان در دستور کار قرار گرفت.