bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نایین

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نایین توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندۀ اداره تعزیرات حکومتی و بازرس اداره صمت و با هدف پایش قیمت‌ها و نظارت بر روند خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

جلسۀ توجیهی فروشگاههای متصل به سامانه کالابرگ الکترونیکی در شهرستان آران و بیدگل

به همت اتاق اصناف و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان آران و بیدگل، جلسۀ توجیهی فروشگاههای متصل به سامانه کالابرگ الکترونیکی در خصوص نحوه پرداخت و تحویل ۱۱ قلم کالای اساسی اعلامی دولت به شهروندان (مشمول طرح فجرانه) ، با حضور روئسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، صمت، اتاق اصناف و نماینده فرماندار، در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان آران و بیدگل برگزار گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان اردستان

بازرسان اصناف شهرستان اردستان در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نمایندگان ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تعزیرات حکومتی، صمت و بسیج اصناف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان در طرح کالابرگ الکترونیکی، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نایین

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان نایین توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندۀ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازرس اداره صمت و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.