bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

كشف و جمع آوري تجهيزات پزشكي، مسواك، خمير دندان و اسپيلت خارجي قاچاق در اصفهان

مورخ 96/05/28 طی بازرسی به عمل آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از يك واحد صنفي تخليه بار در اصفهان، تعداد 1760 بسته تجهيزات پزشكي ( ECG ELECTRODE) و 28288 عدد مسواك و خمير دندان و تعداد 11 دستگاه اسپيلت خارجي قاچاق،‌ جمعا به ارزش 1/926/640/000 ريال کشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گردید.

با ابلاغ وزیر صنعت، معدن و تجارت، الزام درج قیمت مصرف کننده بر روی برخی گروه کالایی از سوی تولید کنندگان برداشته و به واحدهای توزيع کننده واگذار گرديد.


 حذف درج قیمت فقط درکارخانه است و واحدهای صنفی همچنان ملزم به نصب برچسب قیمت هستند.

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران در مصاحبه تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به اینکه ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت فقط برای شیرینی و شکلات است، افزود: براساس قانون نظام صنفی درج قیمت کالا در واحدهای صنفی الزامی بوده و کنترل بازار از سوی بازرسان براساس این قانون انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه وزیر صنعت می تواند فقط حذف درج قیمت از کارخانه را اعلام کند، گفت: براساس این دستورالعمل درج قیمت تمام شده کالا از سوی کارخانه حذف خواهد شد.

 رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در نشست مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت نواقص این دستورالعمل بررسی و رفع خواهد شد، ادامه داد: برای جلوگیری از گران فروشی و سوء استفاده در واحدهای صنفی، قیمت تمام شده کالای صنعتی در فاکتور فروش حتما لحاظ می شود و سازمان تعزیرات حكومتي آن را بررسی خواهد کرد.

حضور مدير بازرسي و نظارت اصناف استان در مراسم تجليل از قهرمانان ورزشي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان اصفهان

مورخ 96/05/26 جضور مدير بازرسي و نظارت اصناف استان در مراسم تجليل از قهرمانان جهاني و كشوري از هيأت ورزش هاي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان اصفهان. در اين مراسم كه با حضور مديركل محترم اداره ورزش و جوانان استان، رئيس محترم هيئت ورزشهاي بيماران خاص و پيوند اعضاء استان اصفهان، رئيس محترم اتاق اصناف اصفهان، مدير بازرسي و نظارت اصناف استان و جمعي از هنرمندان، ورزشكاران و مسئولين در اين حوزه برگزار گرديد، از توانمندي هاي مستعدانه و مسئولانه مهندس جواد محمدي فشاركي در حمايت از توسعه ورزش بيماران خاص و پيوند اعضاء استان با اهداء لوح سپاس، تقدير و تشكر به عمل آوردند.

كشف و ضبط مشروبات الكلي دست ساز در يك واحد صنفي در اصفهان

مورخ 96/05/22 طي بازرسي به عمل‌ آمده توسط بازرسان مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان از يك واحد صنفي در اصفهان، مقدار 3/5 ليتر مشروبات الكلي از نوع دست ساز را كشف، ضبط و طي هماهنگي با عوامل پليس 110 متصدي واحد صنفي مذكور بازداشت و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح گرديد.