bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

برگزاري جلسه کار گروه ویژه مقابله با عرضه کالاهای دخانی

این جلسه که در تاريخ 96/07/17 در محل سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار گرديد ،مقرر شد بازرسان اصناف استان جهت گشت مشترک در راستای مقابله با عرضه کالاهای دخانی قاچاق در سطح عرضه ، با همکاری کلیه ی متولیان اين امر در اسرع وقت اقدام نمايند.

برگزاري همايش پلیس، امنيت و اصناف

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان، همزمان با گراميداشت هفته نیروی انتظامی، در تاريخ 96.7.17 همایش پلیس، امنيت و اصناف به میزبانی اتاق اصناف مرکز اصفهان، با حضور فرماندار اصفهان، سردار فرماندهی انتظامی استان، همچنين معاونت اجتماعي ناجا، پليس امنيت، پليس اماكن عمومي و پليس آگاهي، به همراه اعضای کمیسیون نظارت بر تشكل هاي صنفي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدير بازرسي و نظارت اصناف استان و رؤسا و هیئت مدیره اتحادیه ها صنفي، به ميزباني رئيس و هيئت رئيسه اتاق اصناف اصفهان برگزار گرديد.

‍ كشف و جمع آوري گردو خارجی و بادام هندی قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، در تاريخ ۹۶/۰۷/۱۶ طی بازرسی كارشناسان قاچاق کالا مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان و پلیس آگاهی از یک واحد صنفی عمده فروش در مرکز اصفهان، تعداد ۱۸۰ کیلوگرم گردو و بادام هندی قاچاق، به ارزش  ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال كشف،جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذیصلاح گردید.

برگزاري جلسه کار گروه ویژه مبارزه با عرضه کالاهای دخانی قاچاق

 به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان، در این جلسه که در محل سازمان صنعت معدن و تجارت استان برگزار گرديد، مقرر شد بازرسان اصناف استان جهت گشت مشترک در راستای مقابله با عرضه کالاهای دخانی قاچاق در سطح عرضه ، با همکاری کلیه ی متولیان اين امر در اسرع وقت اقدام نمايند.