bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

كشف و جمع آوري لوازم خانگي قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، در تاريخ ۹۶/۰۷/۲۳ طی بازرسی های میدانی و تخصصی کارشناسان مبارزه با قاچاق کالاي اين مدیریت به همراه پلیس آگاهی از چند انبار تخلیه بار در سطح شهر اصفهان، تعداد ۲۲۰ دستگاه سینمای خانگی به ارزش ۸۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تعداد ۲۴۴ دستگاه چرخ گوشت به ارزش ۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تعداد ۵۶۴ عدد براکت ال سی دی به ارزش ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰، خارجي قاچاق، جمعا به ارزش ۱.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال کشف، جمع آوري و جهت انجام سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذیصلاح گردید.

حضور مدير بازرسي و نظارت شهرداري اصفهان در مجموعه بازرسي و نظارت اصناف استان

به گزارش روابط عمومي مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، در تاريخ 96/07/25 محمدرضا جان نثاري مدير بازرسي شهرداري اصفهان با حضور در مجموعه بازرسي و نظارت اصناف استان، طي بازديد از دايره مبارزه با قاچاق كالاي اين مديريت گفت: مبارزه با قاچاق كالا بايد به صورت گسترده انجام شود، يكي از ابعاد مبارزه با قاچاق كالا استفاده و حمايت از توليدات داخلي است و برای حمایت از تولیدات داخلی نباید از مشابه خارجی آن جنس استفاد کرد تا جایی که این روند به یک فرآیند تبدیل شود و کسی نتواند در مقابل این فرآیند ایستادگی کند.
مدیر بازرسی و قرارگاه اقتصاد مقاومتي شهرداری اصفهان اعلام كرد: در شهرداري ما به دنبال طرح تئوری اقتصاد مقاومتی نیستیم و در حمايت مبارزه با قاچاق كالا از ورود كالاهاي قاچاق و خارجي در فروشگاه هاي كوثر شهرداري جلوگيري نموده و جايگزين آن از نمونه توليد داخل استفاده مي كنيم.
ايشان خاطر نشان كرد: با توجه به عدم آشنايي مردم به خصوص خانواده و جوانان، بايد نمايشگاه هاي آسيب اجتماعي قاچاق در طول سال جهت بازديد مردم به صورت منظم و گسترده داير گردد و اطلاع رساني هاي دقيق از طريق رسانه ها، مساجد، پايگاه ها بسيج، كانون هاي فرهنگي و فرهنگسراها اعلام گردد.
وي در پايان گفت: بنده از مديريت و مجموعه بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان كه با روحيه بسيجي و ايثار امور اصناف استان اصفهان را به نحو احسن پيگيري نمودند تشكر و به همه آنها خدا قوت مي گويم.
محمدي فشاركي مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان نيز در اين بازديد از حضور مدير بازرسي شهرداري اصفهان تشكر نمودند.

حضور مديريت و پرسنل بازرسي و نظارت اصناف استان در محل تجمع مردمي محكوميت سخنان رئيس جمهور امريكا

 

در تاريخ 96/07/23 حضور مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری اصفهان و معاونین ایشان به همراه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و جمعي از پرسنل اين مديريت در محل تجمع مردمی محکومیت سخنان رئیس جمهور شرور آمریکاي جنایتکار و دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

 

بيانيه مديريت بازرسي و نظارت اصناف استان پيرامون سخنرانی سراسر اهانت رئيس جمهور ملعون امريكا، راجع به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

مقام_معظم_رهبري(حفظ الله):

آمریکا برود همان خلیج‌ خوک‌ها خلیج فارس خانه ما است/طراحی نظامي عليه ما غلط اضافی است.

تحریف نام تاریخی خلیج فارس و توهین به سپاه پاسداران و والاترین نهاد ارزشی انقلابی ایران که نماینده عزت و عظمت این ملت بزرگ در طول تاریخ بعد از انقلاب است آمریکا را به منفورترین چهره نزد ایرانیان تبدیل نموده و اکنون هر ایرانی از صمیم دل فریاد می‌زند مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل.
مدیريت و کارکنان بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ضمن ابراز انزجار از سخنرانی سراسر اهانت ترامپ از دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند که با اتخاذ مواضع عملی و از سر گیری فعالیت‌های معمول هسته‌ای و توسعه تولید موشک‌های دوربرد مشت محکمی بر دهان این یاوه گوی بزرگ تاریخ بنوازند.