bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

حضور در منزل سردار سرلشکر شهید، حاج محمد رضا زاهدی

همزمان با سالروز شهادت آقا امام جعفر صادق علیه السلام، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با حضور در منزل سردار سرلشکر شهید، حاج محمد رضا زاهدی، با خانواده محترم آن شهید والامقام دیدار نمودند.
در این دیدار جواد محمدی فشارکی با عرض تسلیت شهادت امام صادق(ع) بیان داشت: شهدای سرافراز ما سرمایه اصلی کشورند که امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های کلیۀ شهدا و خانواده‌های آن عزیزان هستیم و از خداوند متعال میخواهیم سرنوشت و پایان عمر همگی ما ختم به شهادت در راه اسلام و انقلاب و کشور باشد.
وی در ادامه از صبر و شکیبایی خانواده محترم شهید تجلیل و با قرائت فاتحه و درود به ارواح پاک همه شهدا، علوّ درجات را از درگاه خداوند متعال برایشان مسئلت نمودند.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف و رصد بازار مصرف کالا و خدمات توسط بازرسان اصناف استان

حضور بازرسان اصناف استان در واحدهای صنفی و رصد بازار مصرف کالا و خدمات، با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و برخورد قانونی با تخلفات صنفی در استان.

حضور اصناف، بازاریان، کسبه و اقشار مختلف مردم فهیم اصفهان در مراسم اجتماع بزرگ و پرشور حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا

حضور اصناف، بازاریان، کسبه و اقشار مختلف مردم فهیم اصفهان در مراسم اجتماع بزرگ و پرشور حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا و تقدیر و تشکر از فرمانده محترم انتظامی کشور و پرسنل خدوم فراجا، در محل سالن گلستان معطر شهدای اصفهان.

کشف مقادیر قابل توجهی برنج، رب گوجه فرنگی و مواد شویندۀ احتکار شده در اصفهان

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت به همراه عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، مقادیر قابل توجهی برنج، رب گوجه فرنگی و مواد شویندۀ احتکار شده را کشف نمودند.
در بازرسی از این محل انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، مقدار ۱۰۰۰ کیلوگرم برنج خارجی به ارزش ۴۵۰ میلیون ريال، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی یک و نیم کیلویی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ريال، پودر ماشین لباسشویی به ارزش ۴۵۰ میلیون ريال و انواع مایع و شویندۀ تقلبی و تاریخ گذشته به ارزش ۴۰۰ میلیون ريال، جمعا به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ريال کشف، در محل توقیف و پرونده جهت رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی گردید.