bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قند، پولک و نبات، کباب و بریان و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

دیدار روئسای اتحادیه‌های صنف تولیدکنندگان و فروشندگان قند، پولک و نبات، کباب و بریان و بناهای پیش ساخته اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدارها مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.

کشف مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان لنجان

بازرسان اصناف شهرستان لنجان در گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و پلیس آگاهی از چند واحد صنفی در بخش زرین شهر، از توابع این شهرستان، مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق كشف نمودند.
در بازرسی از این محل ها، مجموعا تعداد ٧٨٨ قلم کالا (به ظن قاچاق)، به ارزش ۴۴٨۶۶٠٠٠٠ریال کشف، جمع آوری و کالاهای مذکور جهت رسیدگی به پرونده تحویل پلیس آگاهی گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان گلپايگان

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان گلپايگان توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه رییس اداره تعزیرات حکومتی و بازرس معاونت غذا و دارو،  و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی این صنف به شهروندان، همچنین بررسی و برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

کشف شکر احتکار شده در شهرستان نجف آباد

بازرسان اصناف شهرستان نجف آباد در بازرسی از یک واحد انبارِ غیر مجاز، مقادیری شکر احتکار شده را کشف نمودند.
در بازرسی از این محل تعداد 540 کیسه شکر احتکار شده کشف، توقيف و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.