bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

بازرسان اصناف شهرستان خمینی‌شهر به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی و بسیج اصناف در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

برگزاری جلسه پر فیض زیارت عاشورای آقا اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان

صبح امروز جلسه پر فیض زیارت عاشورای آقا اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، در محل این مدیریت برگزار گردید.
پس از این مراسم معنوی، نشست صمیمانه ای با حضور مدیر و پرسنل مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان برگزار گردید که طی آن مسائل مرتبط با حوزه ی وظایف و ماموریت های این مدیریت مورد بحث واقع شده و مشکلات، چالشها و دغدغه های احتمالی کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.

مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف در بخش فولادشهر

حضور فرماندار شهرستان لنجان، امام جمعه بخش فولادشهر، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان مذکور به همراه نمایندگان کمیسیون نظارت بر تشکل‌های صنفی و بازرسان اصناف شهرستان لنجان در مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف در بخش فولادشهر.
در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس به بازرسان اصناف، از آنان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کشف انبارِ غیر مجازِ لوازم یدکی خودروهای سنگین (لوازم گاردن) و فولاد آلیاژی قاچاق و احتکار شده

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت به همراه پلیس امنیت اقتصادی استان در گشت مشترک، یک واحد صنفی انبارِ غیر مجازِ لوازم یدکی خودروهای سنگین (لوازم گاردن) و فولاد آلیاژی قاچاق و احتکار شده (ثبت نشده در سامانه جامع انبارها) در اصفهان کشف نمودند.
در بازرسی از این انبار ۷۷۱۶۹ قطعه لوازم یدکی، ۵۶۸۸۷۳ کیلوگرم انواع فولاد آلیاژی و ۴۲۸۶۴ متر انواع لوله آلیاژِی ایتالیایی، مجموعا به ارزش ۵۲۳ میلیارد ریال کشف و پرونده جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.