bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اخبار کل

جلسه هماهنگی مدير بازرسي و نظارت اصناف استان با مسئولین دوایر و پرسنل این مدیریت

در آستانه نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال و شروع سال جدید و افزایش عرضه و تقاضا در حوزه کالا و خدمات، همچنین لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحد‌های صنفی مرتبط با این ایام در سطح عرضه، جلسه هماهنگی مدير بازرسي و نظارت اصناف استان با مسئولین دوایر و پرسنل این مدیریت، جهت تشریح اقدامات در ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳ برگزار گردید.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان شاهین شهر و میمه

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان شاهین شهر و میمه توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندۀ ادارات تعزیرات حکومتی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس اتحادیه گوشت قرمز و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان مبارکه

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان مبارکه توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی در شهرستان اصفهان

با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی در شهرستان اصفهان، بازرسان اصناف استان در بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاهای اساسی و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.