bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اخبار کل

کشف و جمع آوری انواع سیگار و دستگاه ویپ، پاد سیستم و جویس خارجی قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان، در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با کالاهای دخانی قاچاق و تقلبی در استان، طی بازرسی مشترک به عمل آمده توسط بازرسان مبارزه با قاچاق کالای این مدیریت به همراه بازرسان اداره صمت و پلیس آگاهی از سه واحد صنفی در اصفهان، مجموعا تعداد ۵۸۸۸۳ نخ انواع سیگار، ۲۳۳ دستگاه انواع ویپ، پاد سیستم و جویس خارجی قاچاق، جمعا به ارزش ۳/۵۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ريال کشف، جمع آوري و کالاهای مذکور جهت انجام سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده، تحویل اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گردید.

برگزاری جلسه زیارت عاشورای آقا اباعبد الله الحسین (ع) به یادبود سردار شهید حاج محمد رضا زاهدی

 

 

برگزاری جلسه زیارت عاشورای آقا اباعبد الله الحسین (ع) به یادبود سردار شهید حاج محمد رضا زاهدی

صبح امروز و همزمان با چهلمین روز شهادت سردار رشید سپاه اسلام، حاج محمد رضا زاهدی و سایر شهدای همراه ایشان، جلسه پر فیض زیارت عاشورای آقا اباعبدالله الحسین (ع) با حضور خانوادۀ محترم شهید زاهدی، مدیر و پرسنل بازرسی و نظارت اصناف استان، در محل این مدیریت برگزار گردید.

حاضران با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و عرض ادب به ساحت مقدس شهدای کربلا و حضرت امام حسین(ع)، نام و یاد کلیۀ شهدا را گرامی داشته و ضمن عرض ارادت خالصانه به شهید زاهدی و دیگر شهیدان گرانقدر و حماسه آفرین مدافع حرم، ثواب این محفل را نثار شهیدان و امام شهیدان نمودند .

 

کشف و جمع آوری مقادیری لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان مبارزه با قاچاق کالای این مدیریت در گشت مشترک با نمایندۀ معاونت غذا و دارو از یک واحد صنفی مستقر در ساختمان اداری در شهر اصفهان، مقادیری لوازم آرایشی قاچاق كشف نمودند.
در بازرسی از این محل، ۴۲ قلم کالای آرایشی بوتاکس و کراتین قاچاق، به ارزش ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ﷼، فاقد هرگونه مجوز بهداشتی کشف، جمع آوری و کالای مذکور جهت رسیدگی به پرونده تحویل معاونت غذا و دارو گردید.

حضور رییس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بوئین میاندشت در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

حضور رییس و نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان بوئین میاندشت در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با جواد محمدی فشارکی.
ارائه گزارش در خصوص نظارت و پایش بازار مصرف کالا و خدمات در این شهرستان و بررسی مسائل ‌و مشکلات واحدهای صنفی در سطح عرضه ، رعایت حجاب و عفاف توسط متصدیان واحدهاي صنفي و مسائل مربوط به آن از جمله مطالبی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.