bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با فرماندار جدید اصفهان

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، فرماندار اصفهان در نشستی با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان، با اشاره به تأثیر اصناف بر اقتصاد کشور، اظهار داشتچ: تأثیر اصناف بر اقتصاد کشور بویژه در حوزه تولید، امری انکار ناپذیر است.
محمد علی احمدی با تأکید بر اینکه ما باید خدمتگزار مردم باشیم، افزود: نگرش دولت رفع چالش های موجود با استفاده از حداکثر ظرفیت مردمی است.
احمدی با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ای است که باید با کار و تلاش مضاعف آن را حفظ کنیم، اظهار داشت: ما باید به گونه ای عمل کنیم که مردم به مسئولین خود اعتماد داشته باشند و مسئولین نیز خود را از مردم و خدمتگزار آنان بدانند.
وی با تأکید بر لزوم همکاری اصناف با دولت، گفت: همکاری بین اصناف و دولت باید در راستای هم افزایی و حل مشکلات مردم، افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد باشد.
فرماندار اصفهان افزود: اصناف باید پیشنهادات تخصصی خود را به مجموعه دولت منتقل کنند تا برای اصلاح ساختارها در کمیسیون های مربوطه مطرح و بررسی شود تا بیشتر بتوانیم از ظرفیت های موجود برای کاستن از مشکلات مردم استفاده نماییم.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.