bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

برگزاری جلسه با موضوع قاچاق کالا در سطح عرضه و لزوم اشرافیت و تبلیغ توسط مبلغین و روحانیون معزز

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان،‌ در تاریخ 99/05/11 جلسه اي با موضوع قاچاق کالا در سطح عرضه و لزوم اشرافیت و تبلیغ توسط مبلغین و روحانیون معزز، با حضور حجج اسلام: قربانیان، امامی از اساتید حوزه، شفتی امام جماعت مسجد سید، قائم فر امام جماعت مسجد حضرت امام سجاد (ع)، مظاهری امام جماعت مسجدالنبی (ص)، بکائی امام جماعت مسجد حضرت امام موسی ابن جعفر (ع)، گلپایگانی امام جماعت مسجد آل محمد (ص)، زهری امام جماعت مسجد مهرآباد، نبوی رییس موسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در دفتر مدير بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان برگزار گرديد.

در ادامه، حاضران از نمايشگاه دايمي كشفيات كالاي قاچاق اين مديريت بازديد به عمل آوردند و ضمن تقدير و تشكر از عملكرد اين مديريت، خصوصا در امر مبارزه با قاچاق كالا، خواستار اطلاع رساني مضرات استفاده از اين كالاها از طريق مبلغين و روحانيون شدند تا آنها بتوانند از طریق آموزش هاي انجام شده در جلسات و سخنراني هاي خود مراتب را به سمع مردم برسانند و ضمن شناساندن خطرات کالای قاچاق بویژه کالاهای سلامت محور و مضرات فرهنگی و اقتصادی آن در جامعه، نسبت به آگاهي عمومي افراد در جامعه، اطلاع رساني مفيدي صورت پذيرد.

در ابتداي اين ديدار، مهندس جواد محمدي فشاركي، مدير بازرسي و نظارت اصناف استان گزارشي از عملكرد اين مديريت در حوزه بازرسي و نظارت بر اصناف، همچنين مبارزه با قاچاق كالا در سطح عرضه و اقدامات صورت گرفته در اين خصوص ارائه نمود.



هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.