bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

‍ طرح ویژه نظارت و بازرسی اصناف در ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان آغاز شد / پایش ۳۳۸ نفر از بازرسان اصناف بر بازار، در طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

طرح ویژه نظارت و بازرسی اصناف در ماه مبارک رمضان توسط بازرسان اصناف استان اصفهان آغاز شد / پایش ۳۳۸ نفر از بازرسان اصناف بر بازار، در طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان برخی اقلام خوراکی‌ ضروری این ماه با افزایش تقاضای مردم جهت خرید این کالا‌ها مواجه مي شوند.

بر همین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مصرف و به منظور جلوگیری از بالا بردن غیر منطقی قیمت کالاهای اساسی توسط برخی از واحدهای صنفی ، طرح ويژه ي نظارت با حضور ۹۵ نفر بازرس متخصص به صورت آشکار و ۲۴۳ بازرس نامحسوس در سطح استان، در سه شيفت کاری در سطح عرضه اجرایی شده است.

مهندس جواد محمدی فشارکي گفت: اين بازرسي ها به صورت ويژه در مورد کالاهايي که مردم در اين ماه بيشتر با آن ها سر و کار دارند، از جمله مواد پروتئینی، برنج، روغن، خرما، لبنیات، قند و شکر، زولبیا و بامیه، حلیم و آش فروشی‌ها و رستوران ها انجام مي شود.

محمدی فشارکی با بیان اینکه این نظارت‌ها از ده روز قبل از شروع ماه رمضان آغاز شده و تا آخر ماه ضیافت نیز ادامه دارد گفت: بازرسان در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد و پرونده های تخلفی که در ماه مبارک رمضان اعمال قانون می گردد در اسرع وقت و بدون نوبت به اداره کل تعزيرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارسال خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اينکه گزارش های تلفنی و حضوری مردم با جدیت پیگیری شده و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می گردد، گفت: از شهروندان محترم تقاضامندیم ناظر افتخاری ما شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ _ ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین به صورت حضوری مطرح نمایند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.