bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بیش از ۱۶۸۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با ایام پایانی سال، نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان در استان / ۱۲۱۲ واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، هر سال در ایام پایانی سال و نوروز ، همچنین ماه مبارک رمضان، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط و برخورد قانونی با متصدیان متخلف درسطح استان اجرا می شود که این طرح از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ تا ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ در سطح استان اصفهان آغاز گردید.

برهمین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تعداد ۱۶۸۹۱ مورد بازرسی از صنوف مرتبط با این طرح انجام شد که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۱۲۱۲ فقره پرونده شده که این پرونده‌ها جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی به ارزش بیش از ۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ريال بوده است گفت: گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید، تداخل صنفی و عدم صدور صورتحساب جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان این مدیریت ضمن حضور در فروشگاهها و مراکز عرضه ی کالا و خدمات، علاوه بر بازرسی و بررسی ضوابط صنفی مربوطه، با متخلفین برخورد قانونی لازم را اعمال داشتند.

محمدی فشارکی در پایان با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی همچنان ادامه دارد، افزود: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک گزارشات مردمی در وب سایت به نشانیwww.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیریت در استان اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.