bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

برگزاری نشست بررسی راهکارهای ترویج بیش از پیش فرهنگ رعایت عفاف و حجاب و نحوه ی پوشش متصدیان و مشتریان واحدهای صنفی

نشست بررسی راهکارهای ترویج بیش از پیش فرهنگ رعایت عفاف و حجاب و نحوه ی پوشش متصدیان و مشتریان واحدهای صنفی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان پیش از ظهر امروز نشست بررسی راهکارهای ترویج بیش از پیش فرهنگ رعایت عفاف و حجاب توسط کسبه، متصدیان و مشتریان واحدهای صنفی با حضور نائب رئیس و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه روئسا و نمایندگان اتحادیه های صنف، تریکو و خرازی، گز و شیرینی، سراجان، صنایع دستی، آبمیوه و بستنی، پوشاک دوخته و پیتزا و ساندویچ، در محل سالن جلسات اتاق اصناف برگزار گردید.
در این جلسه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با بیان اینکه در ماه‌های گذشته بازرسی‌های مختلفی را جهت بررسی موضوع عفاف و حجاب و برخورد قانونی با افراد متخلف و جمع‌آوری البسه با نماد‌های ضد فرهنگی در غالب بازرسی‌‌های متداوم انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: کسبه ما با رعایت عفاف و حجاب در محل کسب خود، همکاری بسیار خوبی را با بازرسان اصناف استان بعمل آوردند که البته برای ترویج فرهنگ رعایت عفاف و حجاب در جامعه، سایر دستگاه ها و متولیان این امر نیز باید در راستای وظایف محوله خود به اشاعه این فرهنگ مقدس بپردازند و همه نگاه ها متوجه اصناف و بازاریان متدین ما نباشد.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.