bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با شب یلدا در استان اصفهان خبر داد

در آستانه فرارسیدن طولانی ترین شب سال، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با شب یلدا در استان اصفهان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، امسال هم مانند سال های گذشته، با توجه به افزایش تقاضا جهت خرید اقلام و کالاهای مرتبط با شب یلدا، بازرسی از واحدهای صنفی از تاریخ ۲۴ آذرماه دستور کار بازرسان اصناف استان قرار می گیرد.
در همین خصوص مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت : طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار مصرف کالا و خدمات با ۹۰ نفر بازرس و ۲۴۵ نفر بازرس افتخاری از تاریخ ۲۴ آذرماه از ساعت ۸/۳۰ صبح تا ۲۱/۳۰ شب و به صورت همزمان در سراسر استان اجرايي خواهد شد.
جواد محمدی فشارکی ادامه داد: نظارت بازرسان اصناف استان در این طرح شامل کالاهای مصرفی مخصوص شب یلدا از قبیل انواع میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی، گل فروشان، کیف، کفش و پوشاک میباشد که در صورت ارتکاب تخلف توسط واحدهای صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی ، تقلب ، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، عدم ارائه فاکتور، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عرضه کالاهای غیر بهداشتی، با متصدی مربوطه به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بازرسان اصناف استان همچون سنوات گذشته در کنار حمایت از کسب و کارها، در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی با هدف حفظ منافع و حقوق مصرف کنندگان حرکت مینماید افزود: بازرسان اصناف استان ضمن تمرکز بر نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان و پایش اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفي برخورد و با تشكيل پرونده، متخلفان هر صنف را به اداره كل تعزیرات حکومتی استان معرفی خواهند نمود.
محمدی فشارکی در پایان گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی، گزارشات خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ _ ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی و پیامک به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹_ لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به صورت حضوری به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.