bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

همشهریان، کسبه و بازاریان محترم استان اصفهان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

همشهریان، کسبه و بازاریان محترم استان اصفهان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا را جدی بگیرند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، با توجه به افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در روزهای اخیر و شروع موج جدید این بیماری، لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دوز سوم و چهارم واکسن کرونا توسط عموم همشهریان، کسبه و بازاریان محترم امری ضروری است.

برهمین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: ازهفته های گذشته تا کنون شاهد افزایش چشمگیر بیماری کرونا در سطح استان هستیم به طوری که برخی شهرستان های استان در وضعیت قرمز هستند که می بایست با انجام تمهیدات لازم، بتوانیم از وضعیت کنونی خارج شویم.

جواد محمدی فشارکی با تاکید بر تزریق واکسن کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، افزود: جهت پیشگیری از شیوع بیشتراین بیماری، از مردم فهیم استان به خصوص کسبه و بازاریان محترم درخواست می شود زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن دوز یادآور واکسن را جدی بگیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح استان به شدت کاهش یافته، خاطرنشان کرد: از عموم بازاریان و کسبه محترم تقاضامندیم به طور کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند تا شیوع بیشتر کرونا موجب تعطیلی مجدد بازار و ضرر به کسبه و اصناف استان نشود.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.