bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

نظارت ویژه بر بازار شب عید با 337 نفر از بازرسان اصناف استان اصفهان

 

‍  نظارت ویژه بر بازار شب عید با ۳۳۷ نفر از بازرسان اصناف استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، امسال هم همانند سال‌های قبل طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف از تاریخ یکم اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه به صورت همزمان در سراسر استان آغاز گردید.
بر همین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت:
طرح تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد صنوف مختلف و نحوه خدمت رسانی متصدیان واحدهای صنفی به شهروندان با هدف رصد و پایش بازار مصرف کالا و خدمات مرتبط با ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ با حضور ۹۱ نفر بازرس متخصص و ۲۴۶ نفر بازرس افتخاری در استان اجرایی شد.

جواد محمدی فشارکي در ادامه با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها در سطح عرضه و به صورت خاص برای کالاهای پر تقاضا در این ایام توسط بازرسان اصناف استان رصد و پایش میشود، افزود:
بازرسان در صورت مشاهده و دریافت هرگونه گزارش تخلف از واحدهای صنفی ضمن برخورد قانونی با مخلان بازار، پرونده آنان را با قید فوریت جهت صدور حکم به اداره کل تعزيرات حکومتی استان ارسال و بدون نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی و پیامک به شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.