bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

برگزاری جلسه شورای مرکزی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان در محل اتاق اصناف اصفهان

در تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ جلسه شورای مرکزی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان با حضور رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه سایر اعضاء شورا در محل اتاق اصناف اصفهان برگزار گردید.
در ابتدای این دیدار مهندس جواد محمدی فشارکی ضمن عرض خيرمقدم به حاضرین، گزارشي از عملكرد اين مديريت در امر بازرسي و نظارت بر اصناف و پايش بازار ارائه و همچنین مسائل و مشکلات کسبه‌ و واحدهای صنفی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و خسارت‌های ناشی از تعطیلات کرونایی به صنوف در زمان اجبار به بستن و تعطیلی مغازه‌ها، با وجود هزینه‌های مختلف آنان و ضرورت رسیدگی ویژه به وضعیت متصدیان واحدهای صنفی در زمان پساکرونا مطالبی را ارائه نمود.
مروری بر اقدامات انجام شده در خصوص تفاهم نامه همکاری بین مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، بررسی طرح مرکز مطالعات مجمع رهروان، جزئیات اجرای طرح ایران قوی و گزارش اقدامات مشاوره ای در دادسراها و دادگاه های انقلاب اسلامی با همکاری دادستان محترم اصفهان، از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در این جلسه سردار سرتیپ پاسدار دکتر جواد استکی به پاس تلاش‌ها و زحمات مهندس جواد محمدی فشارکی در امر پایش بازار، بازرسی و نظارت بر اصناف در سطح عرضه و تعامل مطلوب مجموعه تحت امر ایشان با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان، با اهداء هدیه و لوح سپاس، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
در پایان این جلسه حاضرین از نمايشگاه كشفيات كالاي قاچاق كه توسط بازرسان اصناف استان كشف و جمع آوري گرديده بود بازديد به عمل آوردند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.