bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بیش از ۷۱ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ / آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف، ویژه ماه مبارک رمضان از ۲۱ فروردین ماه

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، همچون سال های گذشته با توجه به افزایش تقاضا و خرید همشهریان در ایام پایانی سال و نوروز، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط و برخورد قانونی با متصدیان متخلف درسطح استان اجرا می شود که این طرح از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ تا ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ در سطح استان اصفهان آغاز گردید.
برهمین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان، تعداد ۷۱۹۵۴ مورد بازرسی از صنوف مرتبط با این طرح انجام شد که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۱۲۵۶ فقره پرونده شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۸ درصدی را داشته است و پرونده های مذکور جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.
مهندس جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی به ارزش بیش از ۸۷ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ريال بوده است گفت، بازرسان این مدیریت با حضور درمراکز، فروشگاه ها و بازارهای عرضه و فروش کالاهای اساسی و مرتبط با این ایام، ضمن بازرسی از واحدهای صنفی با متخلفین برخورد قانونی لازم را نمودند.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با اشاره به در پیش بودن ماه پر خیر و برکت رمضان ادامه داد: طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان از تاریخ ۲۱ فروردین ماه و با حضور ۸۷ نفر بازرس متخصص به صورت آشکار و ۲۴۲ بازرس نامحسوس و در سه شيفت کاری در سطح عرضه اجرایی خواهد شد که هدف آن نظارت ويژه بر عملکرد واحدهای صنفی و نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت داری است که مردم در اين ماه بيشتر با آن سر و کار دارند؛ صنوف و کالاهایی از جمله نان، گوشت سفید و قرمز، میوه، برنج، روغن، خرما، لبنیات، قند و شکر، زولبیا و بامیه، کالاهای پروتئینی، رستوران‌ها، حلیم و آش فروشی‌ها.
محمدی فشارکی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک گزارشات مردمی در وب سایت به نشانی www.bazresiasnafisf.ir و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و ستاد خبری رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیریت در استان مراجعه و گزارشات خود را به خادمین خود اطلاع دهند.

 

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.