bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ایام پایانی سال و نوروز 1400 توسط بازرسان اصناف استان اصفهان/ نظارت ویژه بر بازار شب عید با 329 نفر از بازرسان اصناف استان

آغاز طرح ویژه نظارت و بازرسی از اصناف در ایام پایانی سال و نوروز 1400 توسط بازرسان اصناف استان اصفهان/ نظارت ویژه بر بازار شب عید با 329 نفر از بازرسان اصناف استان.

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید، همچنین افزایش عرضه و تقاضا در بازار کالا و خدمات و لزوم پایش بازار مصرف و نظارت بر عملکرد واحد های صنفی در سطح عرضه، طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف از امروز در استان اصفهان آغاز گردید.

بر همین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: به منظور جلوگیری از بالا بردن غیر منطقی قیمت کالاهای اساسی توسط برخی از واحدهای صنفی ، طرح ويژه ي نظارت با حضور 87 نفر بازرس متخصص و 242 نفر بازرس افتخاری اجرایی می شود.
جواد محمدی فشارکي با بیان اینکه بازرسي ها به صورت ويژه در مورد کالاهايي که مردم در اين ایام بيشتر با آن ها سر و کار دارند در دستور کار این مدیریت قرار دارد خاطر نشان کرد: بازرسان در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد و پرونده های تخلفی که در ایام پایانی سال و نوروز اعمال قانون می گردد در اسرع وقت
به اداره کل تعزيرات حکومتی استان ارسال و بدون نوبت رسیدگی خواهد شد.
وی در پایان با تاکید بر اينکه گزارش های تلفنی و حضوری مردم با جدیت پیگیری و برای متخلفین پرونده تعزیراتی تشکیل می گردد، گفت: از شهروندان محترم تقاضامندیم ناظر افتخاری ما شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی، پیامک به شماره تلفن همراه ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری اطلاع دهید.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.