bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

در شرکت مراسم جشن شرکت تعاونی و اتحادیه صنف جوشکاران ساختمان و درب و پنجره سازان پروفیل اصفهان

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث و ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم جشنی با حضور رییس و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و اعضای شرکت تعاونی و اتحادیه صنف جوشکاران ساختمان و درب و پنجره سازان پروفیل اصفهان، به میزبانی رییس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف مذکور برگزار گردید.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان شاهین شهر

بازرسان اصناف شهرستان شاهین شهر و میمه در بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

حضور در همایش ملی بازرسی، نظارت و کنترل بازار

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، همایش ملی بازرسی، نظارت و کنترل بازار، با حضور قاسم نوده‌فراهانی، نماینده وزیر صمت در هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد، دبیرکل اتاق اصناف ایران، علیرضا شاه‌میرزایی، معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و مدیران بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف و معاونین بازرسی و نظارت ادارات کل صنعت ، معدن و تجارت کشور، در مرکز همایش‌های مدیریت صنعتی تهران، به میزبانی اتاق اصناف ایران برگزار گردید.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

بازرسان اصناف شهرستان خمینی شهر در بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در بخش درچه، ضمن پایش قیمت کالاها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.