bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ صنفی اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان

دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ صنف پیتزا و ساندویچ فروشان و روئسای اتحادیه‌های صنف کفاشان، تودوزی و روکش صندلی خودرو، تاسیسات مکانیکی آب ساختمان و خیاطان و پیراهن دوزان اصفهان با مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان.
بیان مسائل صنفی، همچنین تعامل و تبادل نظر پیرامون رفع موضوعات و مشکلات کسبه‌ و اتحادیه مربوطه از مواردی بود که در این دیدارها مطرح و راهکارهایی ارائه گردید.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف از جمله عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان خمینی شهر

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف از جمله عرضه کننده کالاهای اساسی در شهرستان خمینی شهر توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندۀ ادارات تعزیرات حکومتی و  تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر روند اجرای طرح عرضه کالا برگ الکترونیکی، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فلاورجان

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فلاورجان، توسط بازرسان اصناف به همراه رئیس اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان ادارات جهادکشاورزی و صمت و با هدف پایش قیمت‌ها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف و ارسال پرونده به اداره تعزیرات حکومتی.

حضور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با دکتر جواد محمدی فشارکی

حضور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با دکتر جواد محمدی فشارکی.
گسترش فعالیت های ورزشی اصناف وحمایت از ورزشکاران خانواده بزرگ اصناف، همچنین کشف استعدادهای جوان در حوزه های ورزشی از مواردی بود که در این جلسه مطرح و مورد تبادل نظر حاضران قرار گرفت.