bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان آران و بیدگل

بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان آران و بیدگل توسط بازرسان اصناف به همراه رییس اداره تعزیرات حکومتی و نمایندگان ادارات صمت، بهداشت و میراث فرهنگی و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان مبارکه

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان مبارکه توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، بهداشت و دامپزشکی و با هدف پایش قیمت‌ها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد با تخلفات صنفی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

 

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان فلاورجان

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی نانوایی در شهرستان فلاورجان، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نماینده اتحادیه مربوطه و با هدف بررسی نحوه خدمت رسانی این صنف به شهروندان در خصوص رعایت وزن مصوب و قیمت عرضه این کالا، همچنین برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.

 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فریدونشهر

 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فریدونشهر، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت و با هدف پایش قیمت ها و بررسی نحوه خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتي و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی.