bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

نظارت بر واحدهای صنفی و رصد بازار مصرف کالا و خدمات، در طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر اصناف در استان

حضور بازرسان اصناف استان در واحدهای صنفی و رصد بازار مصرف کالا و خدمات، در طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر اصناف، با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و برخورد قانونی با تخلفات صنفی در استان.

بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام پایانی سال، بازرسی مشترک از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان خمینی شهر، توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بسیج اصناف و با هدف پایش قیمت‌ ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، همچنین برخورد قانونی با تخلفات صنفی، بهداشتی و ارسال پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی. 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان لنجان

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان لنجان توسط بازرسان اصناف این شهرستان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی و صمت.
در این بازرسی‌ها، ضمن برخورد با تخلفات صنفی، بهداشتی پرونده متخلفان جهت رسیدگی و انجام سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پاسخگویی پنج مدیر حوزه تنظیم بازار و قیمت کالاهای اساسی استان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت(سامد)

پاسخگویی پنج مدیر حوزه تنظیم بازار و قیمت کالاهای اساسی استان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی دولت(سامد)

صبح امروز مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، مدیرکل اداره صمت استان، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و معاون سازمان جهادکشاورزی استان با حضور در محل اداره‌ی کل بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری اصفهان، از طریق سامانه سامد به پاسخگویی سوالات و مشکلات شهروندان محترم پرداختند.

سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به نشانی 111.ir و با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور از طریق سامانه الکترونیکی و تلفنی، این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند کلیه پیشنهادات، انتقادات، شکایات، گزارشات و دیدگاه‌های خود را از دولت و سازمان‌های وابسته در این سامانه ثبت نمایند.