bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

رصد بازار مصرف کالا و خدمات در گشت مشترک بازرسان اصناف، تعزیرات حکومتی و بهداشت

حضور بازرسان اصناف استان به همراه قاضی اداره کل تعزیرات حکومتی و بازرس اداره بهداشت در واحدهای صنفی مختلف و رصد بازار مصرف کالا و خدمات، در طرح تشدید بازرسی ها و نظارت بر اصناف، با هدف جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و برخورد #قانونی با تخلفات صنفی در استان.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان فلاورجان

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اصناف شهرستان #فلاورجان به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، جهادکشاورزی، بهداشت و دامپزشکی در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید. 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان نجف آباد

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اصناف شهرستان #نجف‌آباد به همراه نماینده اداره بهداشت در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید. 

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان نایین

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز، بازرسان اصناف شهرستان #نایین به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، تعاونی روستایی و جهادکشاورزی در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی، بهداشتی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.