bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با دکتر جواد محمدی فشارکی

حضور مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه با دکتر جواد محمدی فشارکی.
در این دیدار که با حضور مهندس رحیمی، عضو هیئت رئيسه اتاق اصناف مرکز استان همراه بود؛ مهندس رسول جهانگیری با بیان اینکه تسريع و شتاب در توسعه زيربنايي و تقويت اقتصاد شهري بدون مشاركت آحاد جامعه امكان پذير نيست و در اين راه بازاريان و اصناف نقش ويژه اي مي توانند ايفا كنند، خاطرنشان کرد:
بازاريان و اصناف در حوزه‌هايي همچون سرمايه گذاري، زيباسازي، احياي هويت تاريخي و فرهنگي شهر و همكاري و مشاركت در تسريع روند عمران و آباداني شهری مي توانند نقش آفريني موثري داشته باشند.
همچنین در این دیدار در خصوص سایر مسائل مرتبط با حوزه اصناف و مدیریت شهری، مطالبی بیان و مورد بحث و تبادل نظر حاضران قرار گرفت.

بیش از ۳۵۸۰۰ مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ویژۀ ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳/ تعداد ۱۰۹۶ واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند

بیش از ۳۵۸۰۰ مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ویژۀ ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال ۱۴۰۲ و نوروز ۱۴۰۳/ تعداد ۱۰۹۶ واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳، بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با این ایام به منظور جلوگیری از تخلفات از سوی برخی کسبه به صورت ويژه در دستور كار این مديريت قرار گرفت و پايش شد.
در این زمینه مدير بازرسي و نظارت اصناف استان افزود: طرح ويژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در طول ایام اجرای این طرح، تعداد ۳۵۸۳۷ مورد بازرسي از واحدهای صنفی در استان انجام شد که منجر به تشکیل ۱۰۹۶ پرونده تخلف و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی استان گردید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، علیرغم افزایش ۱۱۲ درصدی بازرس ها از صنوف مورد هدف در این طرح، شاهد کاهش ۹/۵ درصدی تخلفات از سوی متصدیان واحدهای صنفی بوده ایم که نشان دهندۀ رعایت بیش از پیش قانون و قرار گرفتن بیشتر کسبه در چهارچوب قانونی نظام صنفی می باشد.
دکتر جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ريال بوده است افزود: عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم ارائه فاکتورهای خرید و فروش کالا و خدمات جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان اصناف استان با حضور در سطح عرضه، با متخلفین صنفی برخورد قانونی لازم را نمودند.
محمدی فشارکی در پایان با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر عملکرد صنوف مختلف بویژه عرضه کنندگان کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت ها و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانیwww.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری ساین مدیریت در استان اطلاع دهند.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان لنجان

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اصناف شهرستان لنجان در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نماینده اداره تعزیرات حکومتی، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف در شهرستان نجف آباد

در راستای تشدید نظارت ها و بازرسی از واحدهای صنفی در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف ویژه ماه مبارک رمضان، بازرسان اصناف شهرستان نجف آباد در گشت مشترک و بازرسی از واحدهای صنفی مختلف به همراه نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت و اتحادیه صنف میوه و سبزی، ضمن پایش قیمت‌‌ها و نظارت بر نحوۀ خدمت رسانی صنوف به شهروندان، با تخلفات صنفی برخورد و پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.