bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

پیام مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

‍ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، جواد محمدی فشارکی ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، در پیامی به فعالان حوزه خبر و اصحاب رسانه، فرا رسیدن روز خبرنگار را گرامی داشت.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۱۷ مردادماه که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است و تقارن آن با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین (ع)، فرصت مغتنمی است تا رسالت روشنگری و بصیرت افزایی اهل خبر و رسانه با تأسی از مکتب عاشورائیان به ویژه حضرت زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) مورد توجه و تقدیر قرار گیرد. مطمئناً اگر آگاهی بخشی مسئولانه، دیدبانی امین و پیگیری و مجاهدت اهالی قلم و خبر نباشد، حق و حقیقت در هیاهوی روزمره و جنگ پیچیده تبلیغاتی و رسانه ای موجود، رنگ خواهد باخت. لذا از جمله برترین گروه ها جهت بر دوش گرفتن عَلَم مطالبه گری، ارزش مداری، صیانت از قانون و دفاع از حقوق، خبرنگاران عزیز می باشند که تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده ی ایشان، وظیفه ای همگانی است.
اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای کلیه فعالان امر رسانه و اطلاع رسانی کشور، امیدوارم تمامی خبرنگاران در راه خدمت به میهن عزیزمان و انجام رسالت امیدآفرینی، آگاهی بخشی و ارتقای سطح سواد جامعه، همواره موفق و بیش از پیش سربلند باشند.


جواد محمدی فشارکی
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.