bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

15179 مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ويژه ماه مبارک رمضان / 601 واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند

15179 مورد بازرسي در طرح تشديد نظارت و پايش بازار ويژه ماه مبارک رمضان / 601 واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، طرح تشدید بازرسی و نظارت در ماه مبارک رمضان با نام طرح ضیافت به منظور پايش و جلوگیری از بروز هرگونه تخلفات احتمالی از سوی برخی کسبه در دستور كار این مديريت قرار گرفت.

در این زمینه مدير بازرسي و نظارت اصناف استان افزود: در اين طرح تعداد 15179 بازرسي از واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی و مایحتاج مرتبط با این ماه مبارک در استان انجام شد که تعداد 3923 مورد به صورت تذکر و برای 601 واحد صنفی متخلف منجر به تشکیل پرونده و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی به ارزش نزدیک به 19 میلیارد ريال بوده است ادامه داد: بیشترین تخلف از صنوف نانوایان و خرده فروشان میوه و سبزی بوده و تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که با متخلفین صنفی برخورد قانونی لازم انجام گرفت.

محمدی فشارکی در پایان ضمن بیان اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات، بویژه کالاهای اساسی به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت ها و ارتکاب تخلف از سوی برخی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی همچنان در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی این مدیریت: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانیwww.bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.