bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

‍ بيش از یازده هزار و چهارصد مورد بازرسي در طرح تشديد پايش بازار ويژه شب يلدا، توسط بازرسان اصناف استان اصفهان

به گزارش روابط عمومي بازرسي و نظارت اصناف استان اصفهان، بازرسان اصناف استان همچون سال های گذشته با نزدیک شدن به مراسم سنتي شب یلدا، بازرسی وي‍ژه از واحدهای صنفی مرتبط را در دستور كار خود قرار دادند.
در همين خصوص مدير بازرسي و نظارت اصناف استان افزود: از زمان اجرای اين طرح، تعداد ۱۱۴۲۰ مورد بازرسي از واحدهای صنفی مرتبط در استان انجام شد که منجر به تشکیل ۴۶۸ پرونده تخلف در استان گردید.
مهندس جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه تمامي اين پرونده ها جهت رسيدگي و صدور حكم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گرديده، ادامه داد: ارزش ریالی کل تخلفات انجام شده توسط متصدیان واحدهای صنفی در استان بیش از سه ميليارد و يكصد و شصت و شش ميليون ريال بوده است كه گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و عدم ارائه فاکتور خرید كالا جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است.
محمدی فشارکی در پایان با تاكيد بر اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات بویژه کالاهای اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و ارتکاب تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی به صورت مستمر ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه های ارتباطی: تلفن های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ ، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانیwww.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری این مدیریت در استان اطلاع دهند.

 

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.