bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

مطالب

پیام تبریک مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف

به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان، مهندس جواد محمدی فشارکی به مناسبت فرا رسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف پیام تبریک صادر نمودند.
متن پیام فوق بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم
اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده است. این روز ملی فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های والای معنوی، اجتماعی و اقتصادی تمامی تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور است.
نگاه ویژه به سبک زندگی اقتصادی و پرداختن به مقوله اشتغال و کار آفرینی و تاثیر مستقیم آن در امنیت پایدار موضوعی است که رسالت بازاریان، اصناف و کسبه ما را دوچندان نموده است. از حلیت معاملات گرفته تا برکت مال و از توصیه‌های مجدانه در مبارزه با احتکار و گران‌فروشی و ... گرفته تا تعبیر بلند الکاسب حبیب‌الله جملگی مبین ظرافت و اهمیت موضوع است .
اينجانب با تکریم از اصناف عزیزی که به کسب و کار و تولید وتجارت نه تنها به عنوان شغل و حرفه بلکه به عنوان فرصتی برای خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی مردم می نگرند و با گراميداشت سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و پاسداشت ياد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر کشورمان خصوصا شهدای والامقام جامعه اصناف کشور، فرارسيدن یکم تیر ماه روز ملي اصناف را به تمامي اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی و کسبه محترم تبريک عرض نموده، موفقيت و تأييدات الهي آنان را در راستاي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خواهان و خواستارم/

جواد محمدی فشارکی
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.