bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

"اصناف انصاف را به مردم میچشانند"

‍ به گزارش روابط عمومی مديريت بازرسی و نظارت اصناف استان ، در این روزها و در میان اخبار گرانی کالاهای مختلف، احتکار و ... که بعضاً نسبت به کسبه و بازاریان سیاه‌نمایی می‌شود، هنوز هستند اصنافی که با تمام فشارها و نابسامانی اقتصادی حاکم بر جامعه، انصاف را از بساط خود کم نمی‌کنند و به فکر هم وطنان خویش هستند.
در همین رابطه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: علی رغم وجود محدودیت ها و فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه ، تعطیلی صنوف مختلف در راستای محار ویروس کرونا و ... ، بسیارند فروشندگانی که به سود اندک راضی‌اند و کالاهایی را که در اختیار دارند با حداقل سود به دست مردم میرسانند و حتی در مواقع خاص اجناس خود را حتی بدون دریافت سود به مردم عرضه می نمایند و به هیچ قیمتی حاضر نیستند نانی غیر از نان حلال بر سرسفره خود بگذارند.
مهندس جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه بسیار دیده ایم کسبه منصفی که کالاهای خرید گذشته خود را با همان نرخ قبلی به مردم عرضه می‌کنند و چشم حرص و طمع را بر افزایش سود و درآمد چندین برابری خود بستند و اعتبار و اعتماد خود بین مردم را به هیچ قیمتی از دست نمی‌دهند خاطر نشان کرد: اگر یک نظام خودجوش در بین مردم ایجاد شود که مردم هوای یکدیگر را داشته باشند، مسلماً بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه کم کم برطرف خواهد شد.
محمدی فشارکی در ادامه گفت: طی جلسه ای که با رياست اتاق اصناف مركز استان اصفهان و جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، مصوب گردید این عملکرد خداپسندانه و حرف دل اصناف و بازاریان با انصاف را به شهروندان اطلاع رسانی کنیم. از اینرو پوستری تحت عنوان "اصناف انصاف را به مردم میچشانند" طراحی و در بین کسبه شهر اصفهان توزیع و در واحدهای صنفی نصب گردید
وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و از طرف دیگر شاهد اعمال تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ایران هستیم گفت: از کلیه متصدیان واحدهای صنفی درخواست داريم ضمن رعایت حداکثری انصاف جهت کسب رزق و روزی حلال، هر آنچه در توان دارند بگذارند تا در همه سطوح از اقشار و افراد ضعیف و محروم جامعه حمایت مادی و معنوی شود.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.