bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

حضور دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اصفهان

در تاریخ ۹۹/۰۳/۲۵ حضور دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری اصفهان در دفتر مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان و برگزاری جلسه تبادل نظر و هم اندیشی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات پیش رو در امر مبارزه و برخورد با کالای قاچاق در سطح عرضه.
در این جلسه مهندس جواد محمدی فشارکی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بازرسان اصناف استان، خصوصا در مبحث مبارزه با قاچاق کالا در کنار سایر ماموریت‌های این مدیریت، گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال جهش تولید و لزوم حمایت از کالای داخلی، همچنین پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه بیشتر به امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در راستای اجرای فرامین ایشان اقدام به نظارت و بازرسی در سطح عرضه از صنوف مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم.
در پایان این جلسه مهندس رضایت ضمن حضور در دواير اين مديريت و آشنایی با روند کاری آنان، با حضور در دايره مبارزه با قاچاق كالا، از نمايشگاه كشفيات كالاي قاچاق كه توسط #بازرساناصنافاستان كشف و جمع آوري گرديده بود، بازديد به عمل آورد.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.