bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

اعلام سیاست های نظارتی و تشدید برخورد با متخلفان صنفی در زمینه گرانی در سطح عرضه با توجه به اصلاح قیمت بنزین به نقل از مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

اعلام سیاست های نظارتی و تشدید برخورد با متخلفان صنفی در زمینه گرانی در سطح عرضه با توجه به اصلاح قیمت بنزین به نقل از مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان


به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، با توجه به افزایش قیمت بنزین در کشور، نظارت بیش از پیش و بازرسی از صنوف مختلف و پایش نحوه ی عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی توسط بازرسان اصناف استان در دستور کار قرار گرفته است.
در همین خصوص مدیر بازرسی و نظارت اصناف با بیان اینکه اصلاح قیمت بنزین نباید تاثیری روی قیمت ها و گرانی اقلام مختلف بگذارد، خاطر نشان کرد : افزایش قیمت خدمات، اقلام و کالاهای اساسی و سایر بخش ها نباید به بهانه ی اصلاح قیمت بنزین رخ دهد.
مهندس جواد محمدی فشارکی ادامه داد: نظارت ویژه ی ۳۲۹ نفر از بازرسان اصناف استان که متشکل از ۸۷ نفر بازرس متخصص به صورت آشکار و ۲۴۲ نفر بازرس افتخاری و نامحسوس در سطح استان، از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ساعت ۲۲ شب، سطح عرضه را مورد رصد و پایش خود قرار میدهند.
محمدی فشارکی در پایان با اشاره به اینکه رؤسا و اعضاء هیئت مدیره ی اتحادیه های صنفی و بازرسان اتحادیه ها در امر نظارت بر واحدهای صنفی در کنار ما خواهند بود تاکید کرد: گزارش های تلفنی و حضوری مردم عزیز با جدیت پیگیری شده و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می گردد و از شهروندان محترم تقاضامندیم ناظر افتخاری ما شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحد‌های صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت و عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب و ... گزارشات خود را به ستاد خبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ _ ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی، پیامک به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا لینک شکایات مردمی به آدرس وب سایت www.bazresiasnafisf.ir و یا به آدرس اصفهان_ خیابان اردیبهشت جنوبی_ ساختمان اتاق اصناف _ طبقه زیرین، به صورت حضوری مطرح نمایند.



هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.