bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

بیانه مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان همزمان با اول تیرماه روز اصناف

‍  بسم الله الرحمن الرحيم

اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده که روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این زحمتکشان عرصه کار و تلاش می باشد.
در آيين حيات بخش اسلام، كار، تلاش، كسب درآمد و روزي حلال يكي از پايه هاي جامعه فرهنگي و مكتبي محسوب شده و در رديف والاترين و بزرگترين عبادات قرار گرفته است وبر اساس آنچه در روايات اهل بيت(ع) به آن اشاره شده است بر همین نظریه می باشد که: عبادت ده جز است که نه جز آن در کسب و کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.
اصناف در تمام مراحل تشکیل انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نیز همراه مردم بوده اند و در به ثمر رسیدن این نهال نو پا در روزهای اولیه پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سختی های مسیر آن، با حضور آنان هموار شد و تداوم این حضور و نقش بي بديل و تأثيرگذار خود پس از انقلاب نیز موجب موفقیتهای بیشمار و قابل توجهی در کشور شده است که در واقع و بنا به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، اصناف بازوان اصلی انقلاب اسلامی می باشند.
اينجانب با گراميداشت سال رونق تولید و پاسداشت ياد و خاطره همه شهدای عزیز کشورمان بویژه شهيدان والامقام جامعه اصناف کشور ، فرارسيدن یکم تیر ماه روز ملي اصناف را به تمامي اصناف، بازاریان و کسبه محترم تبريک عرض نموده، موفقيت و تأييدات الهي را در راستاي خدمت به مردم عزيز و نظام مقدس جمهوري اسلامي در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) براي اصناف محترم خواستارم/

جواد محمدی فشارکی
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.