bazresiasnafisf.ir

آیا می دانید ...؟ : جبران خسارات وارد شده به واحد صنفی در اثر تعطیل غیرموجه با مجوز اتحادیه یا مراجع دیگر، به استناد نظر کمیسیون نظارت، برعهده دستور دهنده است.

ثبت بیش از ۶۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با طرح ویژه بازرسی و نظارت بر اصناف در ایام منتهی به سال ۹۷ و نوروز ۹۸ در استان

ثبت بیش از ۶۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با طرح ویژه بازرسی و نظارت بر اصناف در ایام منتهی به سال ۹۷ و نوروز ۹۸ در استان / ارسال پرونده بیش از ۲ هزار واحد صنفی متخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی

به گزارش روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، طرح تشديد بازرسي و نظارت بر اصناف ويژه ايام پاياني سال ۹۷ و نوروز ۱۳۹۸ درسطح استان اجرا شد. این طرح از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۱ تا ۹۸/۰۱/۱۶ در سطح استان اصفهان انجام گرفت

برهمین اساس مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی جهت رعایت نمودن قانون و جلوگیری از اجحاف به مصرف کننده، از مهم ترین اهداف این طرح بوده است، گفت: از ابتدای اجرای طرح در استان، تعداد ۶۴۲۱۷ بازرسی از صنوف مرتبط با این طرح انجام شد که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۲۱۷۸ فقره پرونده شده که ارزش ریالی کل تخلفات بیش از ۲۵ میلیارد ريال برآورد و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع گردید.

مهندس جواد محمدی فشارکی با بیان اینکه عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، عدم صدور صورتحساب و تداخل صنفی جزء بیشترین تخلف در این ایام بوده که به ثبت رسیده است گفت: بازرسان این مدیریت با حضور درمراکز مختلف فروشگاهی و بازارهای عرضه کالا و خدمات، ضمن بازرسی از واحدهای صنفی با متخلفین برخورد قانونی لازم را نمودند.
وی ادامه داد: تعداد گزارشات مردمی دریافتی 472 مورد بوده است که از این تعداد ۱۳۹ مورد آن منجر به تشکیل پرونده تخلف و ارسال به تعزیزات حکومتی گردید و ۲۰۵ مورد آن با بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان و کارشناسان مربوطه مختومه شد.


محمدی فشارکی با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات اولویت دار به منظور جلوگیری از هرگونه کمبود یا افزایش غیرمنطقی قیمت و بروز تخلف از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایت ها و گزارش های مردمی همچنان ادامه دارد، افزود: همشهریان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن های ارتباطی این مدیریت به شماره ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲ و وب سایتwww.bazresiasnafisf.ir و شماره پیامک ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ به واحد بازرسی و ستاد خبری رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیریت در استان اطلاع دهند.

هرگونه کپی برداری فقط با قید منبع مجاز می باشد.